hihi


köpt en ny navel piercing eftersom den andra tappade färg :(

från blond till mörkblond...

HEMMA IGEN.
hemresan tog åratal men jag måste bara berätta !! första bussen vi åkte med alltså från torp - göteborg. men iallafall. buss chaufören började prata i slutet på resan ba ni som ska vidare stannar kvar och ni som ska mot stockholm.. ha de jätte bra regnig/solig tag. det här resan har varit bra och jag kommer sakna er jätte mycket, men..... nu måste jag lämna er , jag blir faktiskt ledsen , men men ...... sånt e livet. och sen en suck. ASSÅ ni anar inte hur jääävla mycket vi höll oss för garv men de gick inte asså de GICK bokstavligen inte. tur nog satt ni långt bak. men sen skulle jag ställa mig upp då märker jag att mina byxer e blöta. ba WTF ?!  nej då känner jag på stolen.. då är den blöt !! asså nej men vi letade efter en toa på göteborg central station vi hittade men de kosta 5 kronor sa den äckliga bruden i deras jävla kassa.. icke sa jag till nicke så jag gick lite längre bort och ja.. bytte om. Thats´s how we do it. hoppas den där tjejen såg att jag bytte om där. hahahhahahahahahaha! stockholmare, we show them how we do it.

men men. idag ska ja tröffa sofia så de ska bli kuuul !! :D puss och kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0