hej kryckor..

Okej.. jag tänkte såhär igår kväll jag kanske kan gå utan kryckorna, halta men det går. haha. nu kan jag inte ta ett enda steg utan kryckorna.. jippie. Asså tog bort bandaget igår och asså det e sjukt men asså hela runt där uppe e helt svullet och helt snett. Asså fyfan, det skulle gått att gå på tå.. OM jag inte gjorde illa tån, asså gjorde fan illa ALLT.


men iallafall, idag ska jag hoppa till tåget och dra mig mot ida ska bli så jävla kul. det är skit väder ute så det kan ta sig. ska iallafall träffa min lilla ida !!! :D juste dåliga nyheten är att skolan börjar imorgon, lite halvt ångest sådär imed att jag får gå på kryckor. men hoppas foten e bättre då. Måste hämnta cykeln hemmas sofia också. fan vad jag kommer på saker här. men ni får ha de skit bra ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0