Bilder från eldshow


haha, en kille som fyllde år som mamma ville då kort på för han ville att vi skulle säga grattis, så sen ville han att jag skulle joina på bilden...

MAAAT ! :D

Klas, hans kompis, morbror och hans tjej..

ELD SHOOOOOOW !

SÅ JÄVLA ROLIG SHOW , fan vad vi skratta..

Älg horn killen.. hahahahhaha. BARN förbjudet på högsta grad. MEN vi skratta och jag ..

Ströp honom.. :)

Alla hittar ju sin favorit i en show , right ??
Jag hitta min, hahah.
Han åkte sparkcykel med tomtebloss.. jag leta och leta efter honom, tillslut så hitta jag honom och fick en bild.

knäpp men rolig !


CASH FLOOOOOW



Blev en riktigt bra kväll vid rålis, eldshow som va komisk.
Bilderna säger det mesta!

Ha en bra dag för om ca en timme drar jag o mamma till mormor och morfar ! :D

Kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0