talar ut

jag vet inte exakt vad jag ska säga. men du har gjort till val. förmodligen. du visar inte nått som jag gjort för dig. Men jag lägger allt bakom mig, vem pallar hamna i emo period för en FALSK vän? Inte jag iallafall, jag och den här personen har delat mycket tillsammans. jag har gjort så jävla mycket för just henne. Jag och hon har haft våra problems men vilka har inte de? men det här gick överdrivet för långt. Men jag har andra underbara vänner som inte är falska och fittiga mot mig på samma sätt som du är och adam. Jag ringer upp dig, du ljuger rätt i örat på mig. jag gav dig så många chanser där att säga sanningen men du smsar timmar senare och säger sanningen. Man kan inte styra sina känslor tydligen för dig. men jag har gjort det för dig jag gör det FUCKING nu ! vad är det för babbel om att man inte kan styra dem. Men patricia sonja björnesjö, vi hade en bra tid. men det här va fucking droppen. Tänk igenom alla minnen vi haft. tänk för fan. tack för det ända du för är att sårar mig och sviker mig. men jag lever som dagen vore den sista. men jag älskar dig än gumman. men vad fan ska jag göra när du är en jävla fitta mot mig. jag släpper dig nu och adam. så kom inte tillbaka nu och ångra dig.
Jag säger inge mer nu , men kom inte med fler sms är så jävla trött på dig nu och allt dumt du gjort mot mig, iofs du har varit snäll mot mig också. Men jag har aldrig varit såhär fittig mot dej. jag stoppade det, men du kan inte stoppa det. det är lättare än du tror.du hade en plats i mitt hjärta men nu förblir du ett minne, men.. livet går vidare, har iallafall riktiga vänner !

Alla mina riktiga vänner ! fyfan vad jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0