puss

Tjaa, äntligen hemma! Har varit borta hela dagen idag, lite skönt faktiskt. Men jag var med alexandra, Calle och Tobbe idag vi va i handen Calle gav mig 20 kronor ! så snäll, sen drog vi in till stan hade det chill pill där. efter det åkte jag till hässelby, va här typ runt 19 tiden. Va med ida sen drog vi ut sprang till bussen och åkte till åkermyntan gick ner till allmäna med adam hans kompis typ. sen kom hans andra kompis o vi satt i allmäna och chillade bara det blev tillslut skit kallt ! Senare fick jag låna adams tjocktröja över min tunna jacka. då var jag nöjd! haha. men sen drog jag o ida hem till henne och värmde oss. sen gick vi ut o snacka med rebecca en stund.
Men nu ska jag chilla galet.
PUSSAR !




Mina ögon va heeelt drogade på första bilden, andra bilden, aa ni ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0