lack.lack.lack.lack.och åter lack!

NU ÄR JAG SÅ JÄVLA SUR, som sagt bestämde jag med Ida att vi skulle göra nått idag. jag har frågat henne flera gånger ba skulle vi göra nått hon ba jo visst men sak abar köpa godis med patricia. bla bla bla.. sen jag frågade nu senare fall hon ville vara med mig jocke och sebbe, men då ska hon äta om typ 40 minuter sa hon. jag ba okej. sen frågade jag fall hon o patricia hade planer ikv, ne men då ska dom åka iväg ! jag ba eh va ? skulle vi inte göra nått bla bla bla. och jag blir typ extra sur nu också för hon säger att jag hade bstämt nått med jocke o sebbe ist.!! Åååh. detta skiter sig så jag blir väll sittandes hemma ikv för mina planer med en så kallad "vän" brasst.

Var tvungen att skriva av mig lite. :)

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0