Isabelle b

tja !

ska snart fixa ute på tomten lite segt men aa, sen så är jag väll helt slut o måste plugga engelska som jag ääääääääääääääger på ! wooh. sen idag sa uffe att ingen fick ig på no provet sist fick två st det och en av dem va jag och nu fick ingen! inte änns jag ! :D :D :D  nej jag är inte alls glad.. :O vad får dig att tro det.. aldrig blivigt godkänd första gången på ett prov tror ja.. heh..senaste två åren iallafall. bara på test och diagnoser. sen kommer prov då går allt skit.snart har jag ju prov i engelska måste ju plugga som fan. får typ sätta som ett data förbud för mig, för varje gång jag ska plugga så hamnar jag alltid vid datan.. får plugga vid tv... och plugga mellan pausen! wooh! blir typ 20 minuter pluggande på en timme kom jag på om en reklam är 5 minuter sen en timme är de ca fyra reklamer på 5 gånger 4 = 20 ! :D 20 minuter!   Mattematik! WIII.
nej nu har jag tråkigt känns som ett skolinlägg här HAHA. puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0