:)

tjaaa !

gick nyss upp kollade fb ändrade lite och sådär. "Det är bättre än jag trodde" för er som kanske undrar.
Men idag om en halv timme drar jag till stöten kommer bli såå jävla najs. men ingen är vaken och jag vaknade och va PIGG! ska hålla vakt tills catti vaknar vilket kommer inte bli så snart så får lägga mig i sängen så länge!
Kommer givetsvis ta med kameran och försöka fixa batteri där uppe. Men pappii är kvar här hemma och ska jobba, tjockt synd! men nu ska jag inte somna om för då är jag trött om en halvtimme, är heldre pigg nu och trött sen än trött när jag ska åka och pigg i bilen.

min brorsas rum brevid mig är öppet! Vilket är fett jävla wired för han är aldrig där ! Blir fan rädd asså. okej nu ska jag inte langa några mordstankar innan jag drar på skidresa.
Jag kommer förhoppningsvis nog inte att blogga där uppe!
så puss och kram och ha ett bra slut på lovet! :D


slänger in en lite rolig bild nu !
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0