23.55

Tja, kort inlägg nu bara. Hade gäster ikv vi spelade yatzy och hade det typ trevligt :D
Ska snart lägga mig och sova. Ska typ träffa alexandra imorgon sen får vi se fall det blir av.
Aa men iallafall sen på tisdag ska jag träffa Cecilia ! Det var ett jävligt bra tag sen jag träffade den kvinnan.
kortfattning om idag. Idag mötte jag upp min syrra stog o snackade med henne och jocke henes pojkvän. Sen tänkte jag gå till ida men då var adam klar för då skulle vi till vällingby jag o adam. Sen när vi kom tillbaka från vällingby träffade vi ida ett tag, jag o ida behövde prata lite. sen satt vi och chillade tills jag skulle hem och käka o umgås. Japp så har min dag sett ut. 
 

men nu ska jag satsa på att prata med folk på msn. puss på er!



aww, sweeet !! <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha vadå får se ifall det blir av ? :P

2010-04-03 @ 11:24:12
URL: http://aalexkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0