"spinning"

Gooodnaatt nu sötnosar. Har precis tränat blev lite öväntat pappa har ju köpt hem en såndär cykel som man cyklar på så jag cyklade på den och tränade sen lite vanliga kunde inte göra något med ena armen pga sprut jäveln, Men nu ska jag sätta på en lång fil "Walk the line" Gaaahh vad jag saknar den filmen (a), Kollade på den på landet i sommras, Den filmen väcker så många minnen både bra och dåliga tyvärr.. Men men. Whatever. ALLA saknar ju sommaren right?! Men however. Ska lägga mig och dricka lite tea och checka min underbara film. Den handlar om Johnny Cash om ni vet vem det är (?), Han blir kär i June Carter som var sångare (hans idol när han var mindre) Som sedan blev komiker. Hans Storebror dog också när han var liten och hans pappa är jätte sur och elak mot johonny. Stackars liten. Aja slut pratat om hans liv.

                                                                             Puss!




BRA TRÄNAT IDAG BELLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0