sooooool!

IDAG ÄR DET SOL I STOCKHOLM OCH ÄNTLIGEN BRA VÄDER!
Äntligen börjar det bli lite bra väder här! Så jävla härligt gick ut i morse kollar ut och ba O-M-G! Och springer in och säger till pappa "har du sätt vädret!" Haha, finaste vädret är idag i november helt klart. Hittils iallafall.

Men nu hörrni har jag precis duschat och jag håller på att städa rummet, TRÅKIGT. Men när jag vaknade var det kläder över HELA rummet. Ett jävla bomb nedslag. Men det får vara tråkigt nu för det måste bli rent. Håller på att släppa in luft nu när det endå inte är så kallt i luften. Jag ÄR smart, Tänker smart, Blir smart haha, helt och hållet åt sanningen är jag smart. Självförtroende på topp, Bryr mig inte om folk säger att jag är värsta blondinen för jag frågar en fråga eller har HEEELT fel, Då blir man kallad för blondin-.-, Löjligt värre. men so however, inge mer prat om blondinen här. Ska städa rummet nu!


älskar dig!

Kommentarer
Postat av: PAT

Älskar dig oxå gumman! <3

2009-11-22 @ 20:24:42
URL: http://lillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0