seriöst

Asså helt seriöst jag bloggar inte för att dumma idioter ska komma och komentera hela tiden. Asså herregud jag skriver eller lägger upp nått kommer ni med era kommentarer "jävla fjortis" och massa andra jävla saker. Om ni ska sitta och kommentera sånt ut ur min blogg dårå. Jag skriver om mina åsikter här och ni kommer är säger jävla fjortis jag är inte änns i närheten på att äns VARA en fjortis. För själv ser jag ner på fjortisar. Komentera om ni har något nödvändligt att säga. Jag vet fall jag ska skratta eller bli ledsen åt era små kommentarer, dom betyder så jävla lite för mig så jag ska nog sitta och skratta åt dom som ORKAR lägga ner tid på att komentera sånna kommentarer. Dom som kommenterade där, dom är nog bara svartsjuka antagligen.

sittter nu vid datan gör ingenting funderar på att träna lite. Min dag som planerat blir chill tills ikväll. Ska vara med vänner vet inte exakt vilka som kommer än, vi ska väll ta det lugnt eller nått får se hur det blir. Pappa och Catti håller på och lägga upp massa ljusstakar stjärnor och grejer här. Fett najs med lite jul känsla när jag sitter och kollar ut genom fönstret! Jag ska nog ta och plugga lite idag också. Mest på engelskan, Har prov vet inte när. Sen har jag hemkunskap OCH Svenska asså jag kommer ligga död den här veckan på alla prov ska få in allt i huvudet men det ska nog gå bra.

Ha en fantastisk dag nu!

Puss

Miss u !


Kommentarer
Postat av: alexandra

naaw, jag saknar henne med hehe

miss u too !

2009-11-30 @ 14:31:01
URL: http://alexandraemiliabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0