ny blogg

jaa, nu blev det en ny blogg. Som Alexandra sa att jag skulle skapa en ny efter ett tag. Like she sad. Men folk undrade varför jag tog bort bloggen sen så klart gör jag en ny för eran söta skull. Men idag har jag haft utvecklingsamtal. Sköter mig i skolan och så (Y) GREAT! Plus på det. Läraren påstår att jag ska försöka sova tidigare på kvällarna. Läsa en bok, so however(?) Men nu ska jag försöka be Dalina fixa header, Ska se fall sötungen lyckas.

Imorgon blir det skola som vanligt sen weekend! Så jävla herligt, ska börja snacka norske her! Nejdå. men ha en sån bra kväll.

Puss!



Kommentarer
Postat av: PAT

läsa bok? Hon säger så bara för att hon inte kan läsa svenska böcker själv...

Jasså sköter dig i skolan? :O då måste jag hört fel eftersom till mig sa du att du hade hela 6 ogiltiga frånvaranden på den terminen! INTE BRA BELLA!!!



Måste tillägga oxå, bara liiiiiiite fjortisvarning på den där bilden du! :P



ha det gött gömman <3

2009-11-20 @ 21:39:46
URL: http://lillasyster.blogg.se/
Postat av: bella

haha , bilden var igentligen menat för att de mitt hår sen blev bilden endå bra! :D



Hhaha, 6 timmar alltså 6 lektioner har jag varit borta. Inte sååååå mycket...

2009-11-21 @ 00:29:41
Postat av: Sofia

haha nejnej bilden va fucking söt!! :) Inte dömer man någon efter en bild PAT ;) <3

2009-11-24 @ 20:23:24
Postat av: bella

naau, tack gumman!

2009-11-29 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0