minnen man aldrig glömmer!


Jag och Lotta, aaaah saknar gumman som fan "/

När jag var barnvakt (a)

När sysslingarna kom till Sverige!

När vi var ute och sprang HAHA, saknar oss tjejer..

Hahha, påååsk hemmas mormor och morfar med Cecilia.

The voice eller vad det nu var med Alexandra och Sabina!

NAAAAAAAAAAUE!! SÖÖÖT JAG VA! (är)
Klassen skulle till grönan i 6an!

Vinter!

MIN FÖDELSEDAG!

Haha, jag och lotta! (ni ser ju själva)

Lottas land, ullared, sol & bad och härliga sommarkvällar.. Mmh saknar!

Anton 14 år! Naaaauu. Så liten (A)

Saknar 6an! Grönalund!

Saknar tiden du och jag var bästavänner gumman (a)


Kommentarer
Postat av: charlotta

naw gumman, jag saknar våra tider enormt! :( <3

2009-12-01 @ 17:59:53
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0