hålla igång!

Heeeej lovers.

Sitter nu och kollar på hål i väggen på datan på tv6.se haha, man kan kolla allt möjligt där, det är en väldigt bra sida med endå roliga gratis program, För jag orkar ju inte gå in och kolla på tv hela tiden, kollar på datan här istället. Skönare här ute.
Men idag har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt. Får se vad som händer tror det blir en rätt tråkig dag, men måste ju ladda inför helgen! På fredag drar jag ut Lördag också antagligen, sen på söndag blir det film. OCH Alexandra ska färga mitt hår! *superglad bella* Ni får väll se resultatet då kan slänga in en bild på hur jag ungefär vill ha det iallafall!


Tänkte mig någonting sånt med ljusare dårå. Får hoppas på gott resultat sen!

Men imorgon så blir det skola sen ska jag "fixa" en sak sen så får vi se hur det blir tider osv. Snart är det säkert mat så jag ska börja dra mig in till huset. Men jag sov ju hos Alex idag ju trodde att jag skulle vara GRYMT trött nu eftersom jag och hon gick upp kl typ 6. Jag segade som fan omöjligt att komma upp ju. Haha, juste min humor på kvällen vi sa typ men seriöst nu sover vi sen alex ba : God natt jag ba God naaaaaat! asså naat = not, HAHA, bara jag som har grymt bra humor när man e trött och skämtar till det. Men jag har fan fortfarande ont i min arm sen svin influensan sprutan. Alla sitter i skolan slår eller petar på armen asså seriöst JÄVLAR vad det gör ont asså. Stackars stackars mig. Men nu ska jag inte skriva 1000 ord här men jag hade faktiskt tänk att jag ska börja skriva mycket mer.

men puss på er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0