asg

Maja, svar på din fråga. alltså det var ingen såndär grej som jag är inne på det var nån text som nån sa att jag skulle kopiera och lägga in så ofc jag gjorde det. Spelar inte sånna spel. Haha!


Men nu är jag tillbaka efter en LÅNG natt. Vi började med att dra till oxtungen, Sen var vi där sen kom bara mer och mer folk dit. Men allt blev typ kaos. Men vi åkte bussen där var Rebecca och Felicia så vi snackade med dom och sen kom Alexandra bort så jag letade efter henne. Men vi gick hem till mig badade lite i bubbelpoolen först var det Jag Alexandra Patricia och Sophie sen hoppade Ogge,Jonte,Jocke adams och min brorsa jeppe i dårå. Badade ända tills klockan blev typ fyra halv fem. Så himla härligt.

Men nu ska ska jag till Patricia och vi ska kolla på film med Alex och Oscar. Men jag gör av mig ikv!


Puss!

Kommentarer
Postat av: charlotta

jag med, som fan..! :/ <3

2009-11-22 @ 17:00:29
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0