21 november

hej mina hjärtan. Sitter nu och har allmänt tråkigt ska sätta på en lite Random film och kika lite. Idag har jag inte gjort mer än skolan åkte till haninge för jag skulle hämta kläder farmor köpt från"ellos" skiiit söta trosor och linnen bh:n skicka vi tillbaka och fixar en ny storlek. Men men. Så det kan gå sen ska jag få en mjukis klädesel av farmor i julklapp, Farfar har försökt att nå mig två dagar nu ringde tillbaka upptaget, however. Han hade skickat julklapp 1 månad innan jul. Bra tajjming där asså. Nej inte alls. Idag så har jag också åkt till Marcus i Rönninge ju. Var där sen skjutsade hans mamma mig till Alvik och sen åkte jag tunnelbanan och hoppade på  bussen mot Backlura. Sedan kom min brorsa på efter typ halvvägs. Gick hem med honom så blev INTE våldtagen i kalla hässelby. Men nu ska jag inte tråka här framför datorn.

Puss och kram!


Förr jag bad om sommar nu jag ber om vinter -.-


Kommentarer
Postat av: fredrica

hej, allt bra med dej? :)



btw, jätte fin blogg! :) kram

2009-11-21 @ 14:25:02
URL: http://ffredricaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0