You better know when your heart is on the line

Just hold my hand and never let me go... NA NA NA.

jag älskar den låten helt seriöst, just när erik sjunger den.

Men nu sitter jag med kaninen (putte) i knät och har nyss ätit lite, jag ogillar snö nu, jag som hade skottat sen kommer snön igen så fick jag skotta enu en gång till, stackars mej ju! Haha, men imorgon börjar jag 09.20!
Så himla härligt, jag har ingenting roligt att komma med nu..s

skrev ett inägg för typ 3 timmar sen, men sen så letade jag efter en bild när jag åker skidor men jag hittade den inte ska kolla på den andra datan där inne så ska ni få se hur "duktig" jag är.

ha det bra ska springa in och uppdatera där inne kanske lägga in lite gamla bilder.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0