Undra fall man blir känd nu, HAHA!!

heej alla, nu är jag med sofia vi käkade vofflor ska städa ordning lite i mitt rum nu så det inte är kaos! Det gillar man inte, För det är verkligen kaos sen så ska jag städa lite i köket snabbt fall det är nått som jag stökat ner. Men ska börja att städa nu, ska väll ut ikväll sen sover Sofia här Romina fick inte för pappa för han vill inte att många ska sova här bla bla bla, skit på den. Men hoppas det blir en bra kväll. Juste jag och sofia var ju med i tidningen "metro" idag så jävla ballt! Ska försöka få in en bild men jag har bilden i mitt busskort så jag har den kvar, haha så jävla gryma vi är, hamnar i tidingen woho!


Haha, grym man är ( bara vissa som förstår )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0