tillbaka med lite bilder

sååå, nu är jag tillbaka med lite bilder!

ENJOY!

DRIIV BILD SÅKLART!

bellan och patricia

"glasögon" & AIK  great !

jag har i hela mitt liv bott i handen/haninge men aldrig någon sin sett denna, men alexandra börja gå fram och läsa den haha wtf aa ni kan ju läsa sjävla, intressant ha?? nej inte direkt!

alexandra make a pose!

tog bort alex fejjs där tror inte hon gillade den just där (a)

SÖÖTA ni är <3

HAHA, Alexandra säger ååh så nu ler vi"


Har nämnligen fått en kamera nu så nu kan jag lägga upp dagliga bilder och så fina grejer, härligt vah ?

Japp puss nu ska jag kolla på film, sov gott!

Kommentarer
Postat av: PAT

jaa men va gullig bella, att du sätter in en så snygg bild på mig -.-

2010-01-02 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0