smart när man inte är smart!




Den här låten har varit på spotify hela dagen, fast en annan version dårå, men nu ska jag kolla på en film jag fick i julklapp "all about the woman" jag tror jag sett den men är inte säker,  Men idag fick jag väldigt mycket men det mest weird var från farfar ALLT var om militär grejer typ en plånbok av militär tyg ni vet? och sen en militär dagbok! och sen nån jävla bok om livet och massa dikter. ASSÅ seriöst jag är fan 14 år! Som jag sa, "det är tanken som räknas" får hålla mig till det helt enkelt. Får väll skriva lite dagbok nu då. HAHA, kan skriva varje kul! Jävlar vad smart varje jul skriver jag ner exakt hur jag tänker och hur dagen varit på julen. Låter toppen vah?
Juste med tanke på smart så försökte marcus lura på på nått idag nån jätte konstig sak asså jag förstod ingenting han ba fan försökte typ "skoja" med dig men du är smartare än vad man tror. HAHA, jag fattade inte änns skämtet. Sorry för jag är smart när jag inte är smart egentligen.

MEN nu ska jag sova puss och kram!

Kommentarer
Postat av: honk

haha, jag vann en sax med lasersikte, det är lite mer mobbat tror jag (A)

2009-12-25 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0