Peppakaka!

hej era små tomtenissar!

Jag sitter nu dricker oboy ska städa lite i mitt rum. Det blir så lätt stökigt. Finns så liten yta att lägga allt på.
Nu bara typ 11 timmar kvar till julafton! Idag ska jag nog vara med Anton vill åka pulka med någon i på johannelundstippen. Aldrig åkt där förr. Testade mina täck byxer förra året var dom nästan för små. Nu är dom nästan för stora! Blir lite häng i dom. Men det är ju fett ballt.

Men ni får ha en toppen dag. Ikväll blir det bara lite chill här hemma med pappa catti och hennes syrra!
Igår kollade vi på sex in the city haha, med två systrar och en pappa. HAHA, det var ju lite kul.

som sagt ha en toppen dag och sköt om er.
                            

Egentligen en facebook grej men kan ju fixa detta nu på bloggen!

Börjar högst upp till vänster och vidare till höger.

1.Patricia
2.Alexandra
3.Alexandra B
4.Christian Andersson
5.Sofia
6.öömmh, jag..?? kvarts finsk! (Y)
7.Marcus o
8.Cecilia
9.  --
10.Marcus C
11. --
12.Marcus C
13.Alexandra
14.Emma sörqvist
15.Kevin Säther
16.Sofia Romina rebecka julia och fler..
17.Anton
18.Kuddar ! :D
19.Cecilia
20. Dom på biggest loser (stavning??)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0