Lucia!

OH MY FUCKING GOOOOOD! det spökar i mitt rum detta är inte ett skämt AAAAAHHH! jävlar nu är jag fan i mig liv rädd, så jag hämta kaninen ochsitter och myser med den. Men kan berätta vad som hände, först rör sig mina nyklar sen så lyser min mobil ni vet om man trycker på den så reagerar den, och tillslut så knackar någon på min rygg, aaaah jag dör, ni tänker säkert men HA HA.. what ever, tänk så då. Jag kom hem för typ 40 minuter sen från alexandras lucia tåg på skansen missade första när HON var lucia men jag stog utanför och kollade sen var den en till efter som jag kollade på, aww så sööta dom var det var väll Regina Sara Alexandra Fabian och Mikki som jag kände där, haha , fabian fick stearin på handen hela tiden man såg verkligen hur han kämpade mot värmen på handen, fan jag höll på att dö! Men iallafall sen fick jag josphine och alexandras pappa stå utanför och frysa ihäl för att alexandra var seeeg på att byta om, men sen fick jag skjuts av Alexandras mamma sen var det ett jävla fucking lucia tåg som red på hästan och såklart skulle alla bilar åka efter, häftigt för dom som gick men för oss -.-' fyyfan.imorse gick jag typ 1 timme efter jag vaknat till Rebecca dom skulle igentligen följa med mig till skansen men dom kunde inte sen, pga en andledning. Men nu ska jag iallafall kolla på film.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0