KRYSSNING!

Ttjaaa, jag kom hem för typ 50 minuter sen har duschat och fixat lite i rummet. måste sova tidigt ska nämnligen på kryssning med pappa imorgon. Bara en såndär rolig grej köpa godis och ha kul!
Men ska upp jätte tidigt men det är en såndär bra känsla när man ska bort att gå pp tidigt, mmh me like!

Men ikväll så var jag ju med marcus, men vi var hemma hos honom ist, åt där osv, lite osmidigt att vi kollade på en film om en båt som sjunker! haha, hoppas inte båten sjunker imorgon. Då blir det synd om mig och alla omkring mig. men nu ska jag kolla på ice age. Like allway's ni tror säkert jag inte har några andra filmer, men när man är på humör vill man kolla på den. Så jag har sett på 2 filmer idag nu blir det den tredje. Blir väll lite smsade också tror jag.

Pöössi puss!


Gammal bild, men awww vad söta vi är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0