jävla skit

när kommer du någonsin förstå att jag verkligen älskar dig? Helt seriöst, Du betyder mer för mig än vad du tror, men nu försvann allt, Helt otroligt att nått sånt bara kunde försvinna, jag vet inte hur jag ska förklara hur jävla ledsen jag är över att det blev såhär. Tårarna slutar inte rinna hur mycket jag än försöker, jag försöker se dt bra och posetivt men vad fan det är helt omöjligt, tänker bara tillbaka till tiden det var du och jag. Jag vill verkligen inte tro på att det är slut men allt har en slut, visst. Det är inte som sagor att allt har en lyckligt slut hur mycket man än ber om det. Kan du inte fatta jag saknar dig. Jag älskar hela dig, allt helt seriöst. Jag vet att den här texten inte kan förändra så mycket. Men jag hoppas att det hjälper lite iallafall skulle seriöst göra ALLT för att det skulle bli vi igen. Men om det inte känns rätt för dig så vet jag inte vad jag gör. Vill bara vara med dig och ingen annan stans. När allt tar slut fattar man verkligen hur jävla mycket allt betydde..
Kan inte bara tårarna sluta att rinna, Det svider verkligen att inte ha dig vid min sida som förr.
Jag saknar dig och älskar dig, marcus olsson läs och fatta inte för det hjälper men jag älskar verkligen dig..


</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0