higher

Heeej sötisar, igår var jag på kvällen hemma hos andreas först låg vi och kollade på amarican pie den nya typ the books of love, (tror ja) det var helt okej, men alla dom andra är bättre enligt mig. Men inte var den världens sämsta film men iallafall sen kom de typ folk hem till han. och då var rebecca och felicia där haha, så jag var med dom lite sen drog jag felicia och Adde till riddersvik rebecca tog en buss efter och hoppade av vid åkermyntan så vi var där och väntade på bussen tillbaka. sen runt 12 sätter jag och andreas på en film och jag somnade haha, å ringer pappa mig typ 00.39 och ba jag är hemma om en halvtimme jag ba aa bra då kan jag gå så jag och han går samtidigt men jag somnar om till typ 01.20 haha, good girl. så ringer pappa så jag gick hem och somnade på en gång! hah.
Men jag är fortfarande sjukt trött ska gå till rebecca nu och väcka henne och felicia om hon är där, sen ska vi väll åka in till skansen och kolla när Alexandra sjunger lucia om inte någon av dom kan så får jag fråga någon annan.

Pussar och kramar.
blev tyvärr inga bilder från igår men får lägga in någon gammal cp bild:)


SMILE BITCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0