hämnd

heeej sötnosar, har precis pluggat lite. Har prov imorgon får se hur det går. Ska plugga efter jag ätit, ikväll ska jag nog träna och sen så kolla på paradise hotel. Ska bara ta det chill. Det röda i ögat jag snackade om imorse kom tillbaka på Svenska lektionen, så jag fick gå ner till skolsyster så vi kollade synen, ögat som var rött var jätte svårt att se klart eftersom jag ansträngde mig så himla mycket och jag kunde inte tänka typ inte prata kände mig sjukt handikappad typ. Men i helgen så ska jag vara med cecilia hon kommer hit sen så på Lördagen så ska vi på Ölmöte (tro vad ni vill men det är inte som ni tror), orkar inte sitta och förklara massa saker nu, men det ska bli roligt tror jag om stackars Jeppe ska dit alltså en barndomsvän till mig och cecilia eftersom jag och cecilia är som vi är under en viss period hahah, okej jag då.. Det var fan ett tag sen jag träffade den sötnosen. Men nu ska jag faktiskt fortsätta plugga. LÄNGTAR TILLS HELGEN, och julafton såklart!

Juste av en viss anledning slog jag ju richard idag Anton vet nog mycket väl varför, så tydligen börja han tappa andan och grejer upps inte mitt fel.. Sen så går Anton på mig på gympan och knuffan in mig rätt hårt mot en matta så jag fick ont i huvudet & nacken hoppas anton läser detta och får veta hur fucking SUR och FÖRBANNAD jag är på honom att han håller med vad Richard sa.
han förkännar skulden, sorry guy's ,
jag ger hämnd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0