GRATTIS ROMINA PÅ FÖRDELSEDAGEN!!

ERIK VANN IDOL! så jävla bra.

Igår var jag hemma hos julia och det var nåra där, sen gick jag med bea till bussen sen satt jag och snackade men några som va där vid busshållplatsen var lite översocial haha, however. Min brorsa kom sen och dom åkte till jocke typ vid vällingby där, lite senare kom Chris och då stog jag och snackade med dom vid åkermyntan sen ringer någon mig och ba "JAG SÅG DIG I TIDINGEN" nån jävla random person från nowere med dolt nummer såklart. Sen när jag var hemma hos julia igen så kom typ massa dit och alla hade dragit från "mr hemliga pleace" och säger att tvåligger där och mår dåligt hur fan kan man bara dra och lämna sina kompisar?? så jag sofia och Amanda åker såklart dit. Men det gick nog bra till slut, fattar inte va poängen med att göra sådär helt weird. Men jag ska faktiskt försöka hitta på nått åå göra nu om inte blir det en mysig hemma dag/kväll. Pappa åkte någon stans och skulle bowla med vänner typ, så det blir bara jag jeppe och catti hemma idag får se vad som händer. Men nu blev det lite för lååång text som ingen orkar läsa !

PUSS PÅ ER!

är det bara jag som tycker att dom två borde hamnat i finalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0