Godmorgon

Heej sötnosar, jag har sovigt jätte bra nu inatt faktiskt, men en viss "F" ringer mig och väcker mig, haha, fast det var endå bra för vaknar jag med bra humör så ärjag på bra humör. Idag fyller Anton 15 fucking år! GRATTIS!!
Juste jag vaknade också inatt över att min lampa var på och jag stängde av den när jag skulle sova, Gick såklart upp och släckte utan att kolla på klockan utan att ligga och grumla på det. Men nu tänker jag vad fan jag har inget minne av att jag tänt lampan, antingen ett spöke eller jag i sömnen!
Men jag ska snart till skolan faktiskt, 09.20 börjar jag. Känns skönt med lite sovmorgon iallafall.

För dig eskimå ska du veta att det är FORTFARANDE snö i stockholm. HAHA, ta oss till turkiet!

Aja nu ska jag börja gå smått mot bussen ska ta bussen vid knäckepilsgränd, aaah det är ju svinkallt ute. Jag kommer nog att dö, bli förfrusen eller nått sånt.

Puss och kram!

VILL TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0