03/12-09

Heeej hade ju prov imorse igentligen sovmorgon men känns skönt att göra det på halvklasstimmen till den andra mentorsgruppen den kändes grymt mycke lugnare! Men iallafall, provet gick nog bra svarade på allt, nu har jag bara ett svenska prov kvar, känns lite sådär.. Att ha det efter sig.
Men nu sitter jag här och pluggar på no ska skriva två A4 om högtalare och det finns inte så mycket att säga liksom. Men ikv är det nog så att jag och Pat drar till åkis de va nån teater grej eller vad nu marcus pratade om (?) om inte patricia kan så vet jag inte om de blir nått sofia ska träna och så. men Aja, ska fortsätta plugga och blir klar blir den BRA får jag vg i no tror jag, så man får väll hoppas.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0