DISS OR MISS?

Tjena alla!

Kommer med en sak nu faktiskt, kommer ni dissa 2009 eller kommer ni sakna den, jag skulle faktiskt våga mig på dissa, men endå kommer jag sakna den, hur skulle ni tycka om erat 2009 år "diss or miss"??



Snart är det fan julafton om typ mindre än en timme. Sen kommer jultomten!
Ska typ sätta mig och kolla på någon "mysig" film nu tror jag!
Vill ladda ner någon men nån måste hjälpa mig förklara hur man gör osv. Så himla krångligt allt.
Ladda ner det sen ladda ner det jag minns inte änns vad det är jag ska ladda ner (?)

Jaja, ha en mysig jul nu!
Lär väll klicka en ett liten inlägg imorgon!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS!!

2009-12-23 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0