DHW, IKV. KL. 21.00

Tjena mors, Min dag har varit bra och mindre bra. Dålig med tanke på allt som hänt och bra för att jag älskar folk runt om kring mig dom gör mig alltid så jävla glad! Helt seriöst man kan inte motstå att bara skratta, Härliga personer man har. Som alltid finns där no matter what. Men men.. finns inte mer jag kan göra åt saker som hänt. Men jag och pappa ska gå ner till Patricia och hämnta en cykel typ. Och aa sen händer det inte så mycket mer ikv förrän  ugly betty och DHW ikväll, ska inte missas. Nu ska jag lyssna på lite glad musik Alexandra sa att jag inte skulle lyssna på ledsen musik, så nu blir det GLAD musik som gäller WOHOO!

Hejdå!

Hittade denna i en barndomsväns blogg tror jag det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0