ALEXANDRA MAGGAN KARLSSON

Gooodnatt, nu sitter jag och pratar med Alexandra i telefon. Har varit med patricia ikväll, sen drog hon så var jag med marcus och nåra vi kollade på "ung utan pung", det var fan roligare än förväntat. Sen så gick vi vidare hem till Marcus så stog jag Viktor Angelica och Marcus utanför så kom Patricia så vi missade 3 bussar. Hon var nog liiite sur på mig då (a) Men vi var tvungna att GÅ och jag är inte bra på att gå direkt men jag tror hon kom hem i tid jag kom också i tid. Ska sova nu det inte blir fööör sent ikv, Måste ju komma upp på morgonen sen är det HELG och dag 4 enu en ny choklad ur julkalendern & så på söndag har jag och älsklingen varit tsm i en månad! (Y)

(BILD BORTTAGEN)
Sorry gmn, jag var tvungen!<3
jag älskar dig, Alexandra Maggan Karlsson!


Kommentarer
Postat av: alexandra

neeej bella seriöst , asså jag ser verkligen ut som ett cp , kolla min mun :S asså seriöst ta bort den !!!!!!!!!!

2009-12-03 @ 23:36:01
URL: http://aalexkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0